سلامت

10 باور غیر علمی پزشکی را بشناسید

برخلاف آنچه معمولا شنیده‌اید، نوشیدن روزانه هشت لیوان آب کلید سلامت نیست یا نپوشیدن لباس گرم در یک روز سرد شما را بیمار نمی‌کند.

چطور انرژی مان را بیشتر کنیم؟

گاهی آنقدر کار سرتان می ریزد که فکر می کنید حتی لحظه ای را نمی توانید بدون استرس بگذرانید. اما این طور نیست. شما می توانید خیلی راحت و آسان هر روز به انرژی و سرزندگی ای که لیاقت اش را دارید دست پیدا کنید، فقط کافی است راهش را یاد بگیرید.

عادتی خطرناک به نام شکستن قولنج

آنچه امروز به عنوان قولنج می شناسیم، بیشتر از آن که نام بیماری خاصی باشد، یک شکایت مبهم است.

پیاز داغ و سیر داغ فریزری، خوب یا بد؟

پیازداغ‌ها و سیرداغ‌هایی که برای استفاده ماهانه فریز می‌شوند، فقط کمی از عطر پیاز و سیر را در خود نگه می‌دارند و موادمغذی آنها نسبت به پیاز و سیر تازه یا حتی آنهایی که تازه به تازه سرخ و مصرف می‌شوند.

چگونه عفونت سینوس را درمان کنیم؟

سینوس‌ها حفره‌های کوچکی در پیشانی هستند که وظایف متعددی را بر عهده دارند، از جمله مرطوب کردن هوایی که تنفس می‌کنیم. بعضی وقت‌ها سینوس‌ها نمی‌توانند به خوبی با پاتوژن‌ها بجنگند که در نتیجه نشانه‌های عفونت سینوسی در بدن نمایان می‌شود.

چه طور با «افسردگی پاییزه» کنار بیاییم؟

من هیچ وقت زیبایی پاییر را نفهمیدم. مگر تاریک تر شدن هوا و زرد شدن و ریختن برگ های زیبای سبز هم قشنگی دارد که این همه درباره اش داستان می بافند؟! برای من پاییز، فصل غم و غصه است. فصل خداحافظی با آفتابی که تا دیروقت در آسمان می ماند و با نور زیبایش گرمم می کرد.

با مصرف این گیاهان به جنگ مشکلات پوستی بروید

بسیاری از عوامل از جمله خونمردگی بافتی، عوارض ناشی از بیماری های کبد و کلیه، اختلال در گردش و تصفیه خون، مصرف غذاهای دیرهضم، استفاده بیش از حد گوشت قرمز و یبوست منجر به تیرگی پوست می شوند.

هورمون درمانی، آری یا نه؟

زندگی شهری، تغییر سبک زندگی، سخت شدن و سهل شدن زیستن، ترافیک، فست فود، کار، اضطراب و... دست به دست هم دادند تا شکل متفاوتی از زندگی را تجربه کنیم، تجربه ای که گاه سرشار از ابهامات و نگرانی ها است.

آشنایی با ۱۲ ماده غذایی ضد پیری

رعایت یک رژیم غذایی سالم همانند یک راز سر به مهر نیست بلکه توصیه ای همیشگی محسوب می شود که البته بسیاری از ما آن را نادیده می گیریم. مواد غذایی که روزانه و به طور مرتب مصرف می کنیم می توانند نقشی تاثیرگذار در افزایش طول عمر ما داشته باشند.

یوگا چگونه به کاهش وزن ما کمک می‌کند؟

در حالیکه شما قطعا می‌توانید با انجام یوگا بطور منظم وزن کم کنید، اما اضافه کردن یوگا به روال تمرینی‌تان تضمین نمی‌کند که شما وزن کم کنید. اینکه آیا شما با انجام یوگا وزن کم می‌کنید یا نه، به کل کالری سوزانده شده‌ی روزانه و کالری‌هایی که روزانه می‌خورید بستگی دارد.

تبلیغ پایین

designed by SRgraphic.ir

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree