موفقیت

4 روش برای داشتن مشتریانی مادام العمر

«دو قدم به پیش، یک قدم عقب. دو قدم به پیش، یک قدم عقب.» شرایط خوبی نیست، مگر نه؟ مدت هاست دارید روی بهینه سازی تبلیغات و بازاریابی تان کار می کنید، ولی ناگهان به خودتان می آیید و می بینید که مشتریانتان به صورت دائمی از شما خرید نمی کنند.

اولین قدم‌های یک میلیاردر تازه‌کار

بیشتر کسب و کارهای کوچک و یا استارتاپ ها براساس دوستی و رفاقت شکل می گیرند. همچنین معمولا در ابتدای کار نه نیازی به بازاریابی گسترده دارند، نه رقیبی در کنار خود می بینند و حتی بسیاری از آنها جای مشخصی هم ندارند. ولی به مرور زمان و موفق تر شدن کسب و کار تمام این اتفاقات رنگ و بوی دیگری گرفته و به شدت کسب و کار را تهدید می کنند.

افزایش فروش سایت بدون افزایش ترافیک

اغلب صاحبان سایت به افزایش فروش سایتشان علاقه دارند، ولی دوست ندارند بر افزایش ترافیک کار کنند.

چرا یکی موفق می شود و دیگری، نه؟

 وقتی حرف از موفقیت می زنیم، اول، همه اش به سمت پول و مسائل مادی می رود، دوم به سراغ پول هم که می رود، درست نمی رود؛ اگر منظور از موفقیت در مسائل مالی، توانایی ایجاد پول است، بگوییم آن فرد، چه مسیری را طی کرده است؟ چه ویژگی هایی دارد که توانایی ایجاد پول را پیدا کرده است؟ یکی دیگر از موارد، الگوسازی است؛ گاهی کتاب ها را می خوانیم اما الگوهای اشتباهی را از آن می سازیم؛ الگوهایی را براساس باورها و نگرش خودمان از آن می سازیم. لازم است که مقداری بدون پیش داوری جلو برویم.

اهداف‌تان را با این افراد در میان نگذارید

گفته شده است که همان لحظه ای که هدفی را تعیین می کنیم، باید آن را به همه بگوییم تا ابزاری برای تضمین موفقیت باشد. این تعهدی به تمام دنیاست که تضمین می کند تا ما برای رسیدن به آن هدف، حاضر باشیم فشار اضافه را تحمل کنیم. ولی آیا این کار همیشه بهترین رویکرد است؟

با این کارها فروش‌تان دو برابر می‌شود

دو روش ابتدایی برای افزایش میزان فروش وجود دارد: یا باید بیشتر بفروشید یا معامله های بزرگ تری انجام دهید. بیشتر فروشندگان سعی می کنند بیشتر بفروشند، اما موفق ترین فروشندگان آنهایی هستند که تلاش می کنند با مشتریان بهتر و غول های صنعتشان کار کنند.

ترک تحصیل کردند ولی موفق و ثروتمند شدند

در این نوشته با افراد مشهوری آشنا می‌شوید که قبل از رسیدن به موفقیت و شهرت، ترک تحصیل کرده‌اند. شاید درهای موفقیت تنها با یک کلید باز نمی‌شوند.

هفت مؤلفه اصلی طرح بازاریابی

وقتی شما کسب و کاری را شروع می کنید، دو چیز بسیار کم هستند: زمان و منابع. برای ایجاد استراتژی کسب و کار مؤثر و اطمینان از اینکه زمان یا پول را به هدر نمی دهید، نیاز به طرح بازاریابی یا مارکتینگ پلن دارید.

می خواهم چیزی را در مورد خودم به شما بگویم که امیدوارم بتواند انگیزه بخش شما در زندگی باشد. واقعیت این است که من اولین چک یک میلیون دلاری ام را زمانی دریافت کردم که 51 سال سن داشتم. هیچ گاه برای میلیونر شدن دیر نیست.

کلیدهای طلایی برای رسیدن به هدف‌هایمان

یکی از بزرگترین مشکلات برای پیگیری و پیش برد اهداف این است که آن‌ها را به صورت پیوسته و ممتد دنبال نمی‌کنیم، اکثر مردم با توجه به غفلتی که برای اجرای اهداف به سراغ‌شان می‌آید، از هدف‌ها و آرمان‌های خود دور می‌مانند.

تبلیغ پایین

designed by SRgraphic.ir

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree