روزنامه های ورزشی

آخرین خبرها

موفقیت

اهمیت رفتار حرفه‌ای در محل کار

در محیط‌های کاری و مصاحبه‌ها همیشه این را به یاد داشته باشید که شما را برای مهارت‌ها و توانایی‌های شغلی‌تان انتخاب می‌کنند نه شخصیت جذاب‌تان! بنابراین، بهتر است در محل کار خودنمایی کردن را فراموش کرده و به کار و ارتباط‌های شغلی خود بیندیشید. مواردی که در زیر نوشته شده، از جمله آداب اداری هستند که خوب است همیشه رعایت کنید.

چگونه شخصیت مثبتی داشته باشیم

اگر ذهن را با دیدگاه‌ها، اطلاعات، کتاب‌ها، گفتگوها، برنامه‌های شنیداری و اندیشه‌های مثبت تغذیه کنید، شخصیت مثبت‌تر و موثرتری را پرورش خواهید داد.

9 عبارتی که هنگام صحبت کردن، نباید بکار ببرید

هر فردی ممکن است برداشت متفاوتی از حرف‌های ما داشته باشد. وقتی نسنجیده صحبت کنید، حرف‌هایتان احساس بدی در اطرافیان به وجود می‌آورد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که درباره چیزی که اطلاع کافی نداریم اظهار نظر می‌کنیم. در ادامه شما را با جملاتی آشنا می کنیم که افراد باهوش و موفق هیچ گاه در مکالمات خود به کار نمی‌برند.

روش‌های خلاقانه‌ی استفاده از بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا، روشی عالی است تا بتوانید تخصصتان را از طریق مقالات حرفه ای خود به نمایش بگذارید. این کار همچنین به سادگی می تواند مشتریان بیشتری را برایتان به ارمغان بیاورد. اگر می خواهید یاد بگیرد که چطور باید بازاریابی محتوا را در کسب و کار کوچک خود بگنجانید، این مقاله را بخوانید.

چگونه یک تیم استارتاپی عالی بسازیم؟

شروع کردن کسب و کار خودتان همیشه فعالیتی هیجان انگیز ولی پر ریسک است. به ویژه وقتی که کارآفرینان جدید یک سوم راه به سمت «رویای» خود را طی می کنند، تا اینکه عبارت «چه فکری پیش خودم می کردم؟!» شروع به پیدا کردن جایی ثابت در ذهن شما می کند.

روش‌های ارتقاء برند شخصی در سال ۲۰۱۸

اگر هنوز به‌طور کامل به ساخت برند شخصی‌تان متعهد نیستید، الان زمانی است که به این کار بپردازید. من یکی از بزرگ‌ترین وکیل مدافعان ساخت برند شخصی هستم.

امیدواری پس از ورشکستگی

شما، به عنوان یک کارآفرین، به خوبی از فراز و نشیب های کسب و کاری که شروع کرده اید، آگاهی دارید. روزی دنیایی از موقعیت های مختلف سر راهتان قرار می گیرد، روز بعد باید کوله بارتان را جمع کنید و کسب و کارتان را ببیند و به سراغ کار دیگری بروید. این واقعیتی تلخ است که خیلی از کارآفرینان، پس از ورشکست شدن با آن، رو به رو می شوند.

برنامه ریزی از انتها به ابتدا

بیاییم با هم این تکنیک را به طور عملی پیاده کنیم. شرکت های تولیدی بزرگ، موفق و برند برای تولید یک محصول، برنامه ریزی خودشان روی کاغذ را از انتها به ابتدا انجام می دهند؛ یعنی آنها فکر می کنند که اگر کالایی تولید شود، آخرین مرحله آن چیست؟

4 روش برای داشتن مشتریانی مادام العمر

«دو قدم به پیش، یک قدم عقب. دو قدم به پیش، یک قدم عقب.» شرایط خوبی نیست، مگر نه؟ مدت هاست دارید روی بهینه سازی تبلیغات و بازاریابی تان کار می کنید، ولی ناگهان به خودتان می آیید و می بینید که مشتریانتان به صورت دائمی از شما خرید نمی کنند.

اولین قدم‌های یک میلیاردر تازه‌کار

بیشتر کسب و کارهای کوچک و یا استارتاپ ها براساس دوستی و رفاقت شکل می گیرند. همچنین معمولا در ابتدای کار نه نیازی به بازاریابی گسترده دارند، نه رقیبی در کنار خود می بینند و حتی بسیاری از آنها جای مشخصی هم ندارند. ولی به مرور زمان و موفق تر شدن کسب و کار تمام این اتفاقات رنگ و بوی دیگری گرفته و به شدت کسب و کار را تهدید می کنند.

تبلیغ پایین

designed by SRgraphic.ir

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree