موفقیت

چگونه یک تیم استارتاپی عالی بسازیم؟

شروع کردن کسب و کار خودتان همیشه فعالیتی هیجان انگیز ولی پر ریسک است. به ویژه وقتی که کارآفرینان جدید یک سوم راه به سمت «رویای» خود را طی می کنند، تا اینکه عبارت «چه فکری پیش خودم می کردم؟!» شروع به پیدا کردن جایی ثابت در ذهن شما می کند.

روش‌های ارتقاء برند شخصی در سال ۲۰۱۸

اگر هنوز به‌طور کامل به ساخت برند شخصی‌تان متعهد نیستید، الان زمانی است که به این کار بپردازید. من یکی از بزرگ‌ترین وکیل مدافعان ساخت برند شخصی هستم.

امیدواری پس از ورشکستگی

شما، به عنوان یک کارآفرین، به خوبی از فراز و نشیب های کسب و کاری که شروع کرده اید، آگاهی دارید. روزی دنیایی از موقعیت های مختلف سر راهتان قرار می گیرد، روز بعد باید کوله بارتان را جمع کنید و کسب و کارتان را ببیند و به سراغ کار دیگری بروید. این واقعیتی تلخ است که خیلی از کارآفرینان، پس از ورشکست شدن با آن، رو به رو می شوند.

برنامه ریزی از انتها به ابتدا

بیاییم با هم این تکنیک را به طور عملی پیاده کنیم. شرکت های تولیدی بزرگ، موفق و برند برای تولید یک محصول، برنامه ریزی خودشان روی کاغذ را از انتها به ابتدا انجام می دهند؛ یعنی آنها فکر می کنند که اگر کالایی تولید شود، آخرین مرحله آن چیست؟

4 روش برای داشتن مشتریانی مادام العمر

«دو قدم به پیش، یک قدم عقب. دو قدم به پیش، یک قدم عقب.» شرایط خوبی نیست، مگر نه؟ مدت هاست دارید روی بهینه سازی تبلیغات و بازاریابی تان کار می کنید، ولی ناگهان به خودتان می آیید و می بینید که مشتریانتان به صورت دائمی از شما خرید نمی کنند.

اولین قدم‌های یک میلیاردر تازه‌کار

بیشتر کسب و کارهای کوچک و یا استارتاپ ها براساس دوستی و رفاقت شکل می گیرند. همچنین معمولا در ابتدای کار نه نیازی به بازاریابی گسترده دارند، نه رقیبی در کنار خود می بینند و حتی بسیاری از آنها جای مشخصی هم ندارند. ولی به مرور زمان و موفق تر شدن کسب و کار تمام این اتفاقات رنگ و بوی دیگری گرفته و به شدت کسب و کار را تهدید می کنند.

افزایش فروش سایت بدون افزایش ترافیک

اغلب صاحبان سایت به افزایش فروش سایتشان علاقه دارند، ولی دوست ندارند بر افزایش ترافیک کار کنند.

چرا یکی موفق می شود و دیگری، نه؟

 وقتی حرف از موفقیت می زنیم، اول، همه اش به سمت پول و مسائل مادی می رود، دوم به سراغ پول هم که می رود، درست نمی رود؛ اگر منظور از موفقیت در مسائل مالی، توانایی ایجاد پول است، بگوییم آن فرد، چه مسیری را طی کرده است؟ چه ویژگی هایی دارد که توانایی ایجاد پول را پیدا کرده است؟ یکی دیگر از موارد، الگوسازی است؛ گاهی کتاب ها را می خوانیم اما الگوهای اشتباهی را از آن می سازیم؛ الگوهایی را براساس باورها و نگرش خودمان از آن می سازیم. لازم است که مقداری بدون پیش داوری جلو برویم.

اهداف‌تان را با این افراد در میان نگذارید

گفته شده است که همان لحظه ای که هدفی را تعیین می کنیم، باید آن را به همه بگوییم تا ابزاری برای تضمین موفقیت باشد. این تعهدی به تمام دنیاست که تضمین می کند تا ما برای رسیدن به آن هدف، حاضر باشیم فشار اضافه را تحمل کنیم. ولی آیا این کار همیشه بهترین رویکرد است؟

با این کارها فروش‌تان دو برابر می‌شود

دو روش ابتدایی برای افزایش میزان فروش وجود دارد: یا باید بیشتر بفروشید یا معامله های بزرگ تری انجام دهید. بیشتر فروشندگان سعی می کنند بیشتر بفروشند، اما موفق ترین فروشندگان آنهایی هستند که تلاش می کنند با مشتریان بهتر و غول های صنعتشان کار کنند.

تبلیغ پایین

designed by SRgraphic.ir

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree