پربیننده ها
روزنامه های ورزشی
مطبوعات
موفقیت
اغلب صاحبان سایت به افزایش فروش سایتشان علاقه دارند، ولی دوست ندارند بر افزایش ترافیک کار کنند.
گفته شده است که همان لحظه ای که هدفی را تعیین می کنیم، باید آن را به همه بگوییم تا ابزاری برای تضمین موفقیت باشد. این تعهدی به تمام دنیاست که تضمین می کند تا ما برای رسیدن به آن هدف، حاضر باشیم فشار اضافه را تحمل کنیم. ولی آیا این کار همیشه بهترین رویکرد است؟
دو روش ابتدایی برای افزایش میزان فروش وجود دارد: یا باید بیشتر بفروشید یا معامله های بزرگ تری انجام دهید. بیشتر فروشندگان سعی می کنند بیشتر بفروشند، اما موفق ترین فروشندگان آنهایی هستند که تلاش می کنند با مشتریان بهتر و غول های صنعتشان کار کنند.
در این نوشته با افراد مشهوری آشنا میشوید که قبل از رسیدن به موفقیت و شهرت، ترک تحصیل کردهاند. شاید درهای موفقیت تنها با یک کلید باز نمیشوند.
وقتی شما کسب و کاری را شروع می کنید، دو چیز بسیار کم هستند: زمان و منابع. برای ایجاد استراتژی کسب و کار مؤثر و اطمینان از اینکه زمان یا پول را به هدر نمی دهید، نیاز به طرح بازاریابی یا مارکتینگ پلن دارید.
یکی از بزرگترین مشکلات برای پیگیری و پیش برد اهداف این است که آنها را به صورت پیوسته و ممتد دنبال نمیکنیم، اکثر مردم با توجه به غفلتی که برای اجرای اهداف به سراغشان میآید، از هدفها و آرمانهای خود دور میمانند.
نرخ بیکاری جمعیت تحصیلکرده کشور در دورههای عالی به ۲۰درصد رسیده است، بهطوری که در حال حاضر حدود یکمیلیون و ۳۰۰هزار نفر از جمعیت فارغالتحصیل یا دانشجوی کشور بیکار هستند.
مارها نشان می دهد بیشتر مردم در اینترنت روی گوشی های خود به دنبال بازاریابی محلی می گردند.
تبلیغ پایین
designed by SRgraphic.ir