موفقیت

نقش بازاریابی درونی در عصر خرید اینترنتی

فروشندگان و مدیران فروش عصر حاضر باید با استفاده از تکنیک‌های جدید و با داشتن درک کاملی از نقش بازاریابی درونی به افزایش فروش کمک کنند.

پی یر امیدیار و ایده میلیارد دلاری اش

بسیاری از ایده های جهان در ابتدای کار خود دنیا را متحول می کنند و حس پیشرفت و موفقیت را برای تمامی مردم جهان به همراه دارند. ایده هایی که به زندگی راحت تر و ساده تر مردم توجه می کنند و از طرفی نیز مردم جهان نیز از آنها استقبال بسیار خوبی می کنند و رضایت کافی دارند.

اینستاگرام، ابزاری جذاب برای بازاریابی و فروش

آیا می دانستید که اینستاگرام در هر ماه بیش از 500 میلیون بازدیدکننده فعال دارد؟ چه بازاری می تواند کشش و پتانسیل بزرگ تری برای بازاریابی و فروش داشته باشد؟

رویاپردازان، کارآفرین می‌شوند

هیچ‌کسی شانسی و یا تصادفی کار بزرگی انجام نمی‌دهد. زندگی‌نامه دانشمندان، مخترعان، نویسندگان و رهبران بزرگ تاریخ را بخوانید. بسیاری از آن‌ها در جوانی و در حالی که زندگی بسیار سخت و دشواری داشته‌اند رویای روزی را در سر می‌پروراندند که بر قله‌های موفقیت می‌ایستند.

فروشنده خوب یعنی مشاور خوب

شما چگونه می فروشید؟ شاید پاسخ تان به این سوال این گونه باشد که روش خاصی برای فروختن ندارم یا این که به تناسب ویژگی ها و رفتار هر مشتری، روش خاصی را برای فروش به او در نظر می گیرم. حق با شماست.

حقتان را از دنیا بگیرید...

چند سال از فوت جابز می‌گذرد و شرکت اپل و نماد آن استیو جابز هنوز برای بعضی معبد قدیسان است و برای برخی دیگر شیطانکده‌ای مضحک. برای کسانی که در حوالی سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۵ به دنیا آمده‌اند اما استیو جابز چیزی بیش از یک تاجر یا کارآفرین بود.

با این کار شادتر، سالم‌تر و پولدارتر شوید

مهم‌ترین رهاورد یا به عبارت دقیق‌تر دستاوردی که از مطالعه بسیار عاید شما می‌شود، این است که تا آخر عمر با سطح بالایی از آگاهی و دانش با مشکلات زندگی روبرو خواهید شد. این آگاهی به شما کمک می‌کند در رویارویی با مشکلات به جای آن‌که عصبی شوید تصمیم درستی را اتخاذ کنید.

راه و رسم خوب کار کردن در تعطیلات نوروز!

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که قصد دارند تعطیلات سال نو را هم مشغول به کار باشند و کسب و کار خود را تعطیل نکنند یا جزو کسانی هستید که این تعطیلات را فرصتی برای احیای نیروی خود می‌دانند؟

دو روش استفاده از اطلاعات شبکه‌های اجتماعی

در دنیای امروز که همه‌کس و همه‌چیز ازلحاظ اجتماعی به‌نوعی به یکدیگر متصل بوده و باهم ارتباط دارند، برندها در سراسر دنیا و در تمام صنایع به‌راحتی به حجم بالایی از اطلاعات در مورد مشتریان و رقبا دسترسی دارند.

7 تله‌ در مسیر رشد و پیشرفت

گر رویاها، اهداف و آرزوهایی ارزنده را در نظر دارید؛ بدانید که برای دستیابی به آن‌ها باید بی‌وقفه در حال رشد و پیشرفت باشید.

تبلیغ پایین

designed by SRgraphic.ir

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree